söndag 10 april 2016

Ny början


eller to be continued kanska man skulle kunna säga. En etapp avslutad och en ny påbörjad i smygstart. En lite trött känsla byts ut successivt av att andas lite lättare och man gläder sig av att se framåt. 
Under min viktresa har maten varit i fokus och många nya rutiner har lagts till. Allt ifrån storlek på maten till hur fort eller långsamt jag äter. Men även mina aktiviteter har förändrats drastiskt. Jag rör mig mer än tidigare och träningen känns både rolig och utmanande och dessutom påverkar den att jag fortsätter göra smarta val i vad jag äter. Allt sammantaget gör att jag fungerar friskare och gladare i vardagen. Jag rör mig inte för att få äta mer utan jag rör mig för att leva mer och orka mer. Tanken blir sundare och pulsen lägre. Allt hänger ihop. 

Ta hand om dig! 

Om du skulle vilja ha min hjälp med att få till det med vikten och hälsan är du välkommen kontakta mig på ingela@bewell-bs.com 




Inga kommentarer: