tisdag 12 maj 2015

Steg för steg tar vi

Det har gått ett tag sedan jag skrev. Det har gått i ett hastigt tempo och full fart.
Stannar man upp så hinner själen ikapp och stannar man upp lite längre blir livet synligt igen. 
Jag har börjat ta nya steg åt det håll jag började gå i höstas och nu, 14 kg lättare, känner jag att stegen blir lättare. 
Hittat fina lokaler på de orter jag tänker mig att starta Viktväktar klasser på och en tredje plats är på gång. Roligt! Spännande! Inspirerande! 

Livet ja, det är bra. Det är i pauserna som de där tankarna poppar upp som man behöver tänka färdigt, för gör man det inte kan de snabbt förvandlas till små spöken i tanken och se större ut än vad de är. Såå.. Fram för fler pausplatser mitt i vardagen, varje dag och tänk färdigt. Ändra på det du behöver ändra på, fortsätt förändra det du påbörjat och lev och var tacksam för det du landat i. 

Inga kommentarer: