onsdag 13 maj 2015

Idag är jag glad

Jag skall försöka att inte låta så där upp pumpat överentusiastisk , för jag vet hur det kan slå mot läsaren när man själv inte har motivationen. Men idag är det lite svårt för idag gjorde jag en egen koll på vågen och siffrorna 71 har jag inte sett på länge.. senast var för 7 år sedan, en kort tid, sedan försvann de igen. Så jaa jag är glad idag. Så glad att jag verkligen vill uppmuntra er alla där ute och säga att det går, om det så går med myrsteg ibland och kanske står still eller blir bakslag. Ger vi inte upp så går det..

Eftersom jag själv varit VV-are tidigare så vet jag nu att det nog är väldigt viktigt att gå jämnviktsprogrammet och nå den där Målgången och bli guldmedlem. För det är väl det som är hela grejjen att verkligen verkligen få koll och bli duktig på att titta över vad jag stoppar i mig.

Har en flagga till jag vill vifta med som jag känner mig glad över... Träningen :)
Äntligen äntligen har jag kommit igång, fått instruktion och perfekt blev det att jag kan smita iväg med gubben min och träna tillsammans.

Nåväl nu blev det lite upp pumpat iallafall men kanske kanske skvimper det över lite glädje till ngn därute som behöver det, hoppas det :)



Inga kommentarer: