torsdag 12 februari 2015

Bar - a



Som Viktväktare har man en budget av ProPoints att använda under en dag. Så jag har ett bra antal PP att fördela som jag vill. Ofta blir det en bra balans och man känner inte av varje sig hunger eller sug. Men om man som jag idag valde att äta dumt så blev det dyrt och en massa luft kvar i lilla magen att fylla. Då kommer suget som på beställning. Nu blev middagen rejäl och bra men det är ändå dyningar efter dumlunchen. Så nu sitter jag här med förbrukad daglig budget och är så sugen. Jag kan om jag inte orkar stå emot ta en Viktväktar bar. En underbart god chokladbar. Den skulle innebära bar- a 2 extra PP. Frågan är om jag kan motstå eller ej.... Hm... Kan riktigt se en liten slug räv bakom örat mitt .Jag sätter på Biggestloser på Tv4 play först så får vi se hur dagen slutar.


Inga kommentarer: