lördag 14 februari 2015

Fredag och helg med hjärtan

Så, då var det dags för veckans utrop " Hey det är fredag igen" Behöver jag säga att veckorna flyger fram ? Bra eller dåligt ? Ja det får väl ligga var och ens liv att bedöma det. Jag lutar mer åt att det går aningens för fort, inte för att jag känner mig stressad över det jag inte hinner utan för att jag vill gärna dra ut tiden lite mer, uppleva mer, träffa vänner mer, träffa släkten mer och om jag skall vara helt ärlig jag vill inte gärna bli mycket äldre än vad jag är just nu. Men det är ju omöjligt :) ( big smile ) så jag får helt enkelt finna lugnet och friden i att det är en tjusning att bli äldre.Se till att fylla livet med mening och innehåll som är kvalitet. Det går det gör det absolut.

Har precis arbetat färdigt för dagen och fortsätter med tvätt och dammsugning på hemmaplan. Alltid en skön känsla en fredag eftermiddag. Imorgon blir det hjärtan, fullt med hjärtan och kärlek.

ps... jag tog aldrig den där chokladen igår  d.s

Inga kommentarer: