lördag 2 januari 2016

2016

2016
Ja då var det dags igen, att påbörja ett nytt fräscht år med alldeles tomma blad när det gäller resultat iallafall. För planera det är vi kanske duktiga på och det kan kännas roligt och bra. Men många med mig kanske har planerat så mycket och så in i detalj att det blivit svårt att hålla och har det inte fungerat med alt blev det ingenting ... Bidde ingenting

Så kanske vi skall skruva ned förväntningarna och ta ett steg i taget och försöka sätta gärning till en sak i taget? "Ett mål utan en plan är bara en önskan" Då kommer vi att bit för bit lyckas och blir redo att göra fler planer. Planer för att till slut nå dit vi önskar. Kan ju vara både vikten, arbetsresultat, vänskapsrelationer, träning eller vad det nu kan vara som ligger först i tanken.

I år då .. ja för mig har det ju sedan i höstas blivit en förändring i och med att jag även kopplat på mitt yrke som coach för Viktväktarna. Nu axlar jag upp och kommer på tisdagarna finnas nere på stan i Uppsala där redan en annan kollega, Anna, finns som coach sedan många år. Känns oerhört trevligt och spännande att få utöka på detta sätt.  



Så nytt för i år då : tisdagar kl 8.30 kl 12.00 och kl 18.00  (kl 18 från den 12 januari).  träffar ni mig där.

Anna har öppet torsdagar kl 9.00 12.00 16.00 och 18.00 fredagar kl 11.30 lördagar kl 9.30






Inga kommentarer: