måndag 11 januari 2016

Just Do It

Köpte en T-shirt igår. Är i vanliga fall lite sparsam med text på mina kläder men den här kunde jag inte motstå då :) Den representerar min inställning just nu. Efter mer än 50 år så kapitulerar jag och inser det jag alltid hållit med om men fegat ur, inte känt för eller orkat med. 
Sa förra veckan till mina medlemmar "om man vill ha något man inte haft förut, får man börja göra något man inte gjort förut". Man kanske haft det en gång men tappat det . I mitt fall handlar det just nu om kondition och att orka mer. Jag känner att jag ÄR på god väg och inser att hade jag gjort det tidigare hade jag nog varit en bit längre på väg. Men ... Nu är det nu som gäller och framåt är vägen även om det vissa dagar känns trögt. 

Idag är det måndag och januari men med snö och friska vindar. Jag fixar nog det här med. Just Do It :) 

Inga kommentarer: