lördag 2 januari 2016

Mina grupper i Tierp och Solna


Jag började i Tierp som coach i september 2015, vilket gäng! Nu är det drygt 50 medlemmar och under hösten har Norduppland tappat dryga 300 kg. Helt underbart! Varje måndag kl 18 kommer de, trofast och målinriktat på att komma i mål och bli guldmedlemmar. Jag kommer lite stressad dit men har en fantastisk hjälp av Anna i kassan så jag kan slappna av och när jag åker därifrån känner jag mig så påfylld av deras motivation och glädje. Hurra! för Tierp. Så bor du i Norduppland är du varmt välkommen dit. Norra Esplanaden 14 i gamla Åskars finns vi!



Torsdagar kl 18 finns jag i Solna i Ekenbergsskolans matsal. Även där ett härligt sällskap av medlemmar som alla har små mål och motivation att komma i mål, hålla vikten och tillslut bli guldmedlemmar. Vilken känsla! Jag hoppas ju kunna få vara en liten injektion av BeWell - viruset och höja motivationen om den tryter. Så bor du i Solna/Sundbyberg/Bromma/Frösunda mm så KOM! Låt 2016 bli året då du fattar mod igen och når dit du vill.

Inga kommentarer: